strategie

Na uitgebreid brainstormen, analyseren, positioneren en creëren volgt een onderscheidende positionering, taalstijl én brand identity. Dit is het complete plaatje.

positionering

Merken zijn als mensen. Elk met een eigen persoonlijkheid, achtergrond en overtuiging. In de merkidentiteit leggen wij jouw DNA-profiel vast dat vertelt wie je bent, wat jou drijft en waarom je doet wat je doet. Dit geeft niet alleen focus en sturing, ook weet iedereen zo precies wat ‘ie aan je heeft.

taalstijl

Zie dit als de huisstijl voor alle geschreven uitingen met een onderscheidend en herkenbaar toonprofiel. Hiermee krijgt je merk een stem, waarmee je zowel binnen de kantoormuren als met jouw potentiële klanten communiceert. Maakt je lekker menselijk en spreekt aan. Letterlijk én figuurlijk.

brand identity

Ook wel de visuele vertaalslag van jouw merkidentiteit. Gevangen in vormen, elementen, beelden, letters en kleuren. De huisstijl is een belangrijk component van de totale merkbeleving. Het creëert een gevoel en roept associaties op. En niet onbelangrijk: consistentie creëert verbinding.

kletsen met


quinn 06 30 37 20 50
siza 06 10 10 46 99

hallo@burobouwmerk.nl